Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama pro nově založenou realitní kancelář
Maťko, Marek ; Šmahel, Milan (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je nalezení a potažmo navržení vhodné reklamy pro společnost Český svět nemovitostí, spol. s. r. o. K tomu, abychom si uvědomili všechny souvislosti ohledně námi zkoumané problematiky, slouží teoretická část práce. Struktura diplomové práce má své jádro v praktické části, kde kapitoly popisují společnost a dále ji analyzují pomocí dotazníkového šetření. Výsledky dotazníkového šetření jsou vždy zobrazeny přehledně pomocí grafů. Výsledkem diplomové práce je navržení vhodné reklamy pro společnost, včetně finančního vyčíslení.
Reklama pro nově založenou realitní kancelář
Maťko, Marek ; Šmahel, Milan (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je nalezení a potažmo navržení vhodné reklamy pro společnost Český svět nemovitostí, spol. s. r. o. K tomu, abychom si uvědomili všechny souvislosti ohledně námi zkoumané problematiky, slouží teoretická část práce. Struktura diplomové práce má své jádro v praktické části, kde kapitoly popisují společnost a dále ji analyzují pomocí dotazníkového šetření. Výsledky dotazníkového šetření jsou vždy zobrazeny přehledně pomocí grafů. Výsledkem diplomové práce je navržení vhodné reklamy pro společnost, včetně finančního vyčíslení.
Některá specifika komunikace ve stavebnictví
Hrtáň, Zbyněk ; Hladký, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem mé práce Některá specifika komunikace ve stavebnictví bylo provést výzkum ve stavebních podnicích a zjistit, do jaké míry dbají tyto podniky na firemní image v různých ohledech – jestli (případně jak) využívají internet a jak se obecně stavební podniky prezentují navenek. Z opačného pohledu jsem zkoumal, jaký důraz kladou na interní komunikaci se svými zaměstnanci. K ověření či vyvrácení mých teorií jsem provedl několik analýz a výzkum ve 14 různě velkých stavebních podnicích. Výsledkem je závěr, že stavební podniky sice dbají na interní komunikaci, avšak způsobům komunikace a prezentace navenek nepřikládají velký význam – podceňují tak význam vytváření pozitivní image, především v oblasti internetového prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.