Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mateřská škola s koncepcí pedagogiky Franze Ketta v reflexi absolventů po 15 letech
ČERMÁKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce se zabývá Pedagogikou Franze Ketta z pohledu absolventů konkrétních mateřských škol. Práce vychází z teoretických poznatků a literatury o pedagogické koncepci Franze Ketta. Bakalářská práce má dvě části, a to teoretickou a poté praktickou. Cílem práce je zjistit, zda a jak se do vzpomínek absolventů promítají hodnoty vlastní pedagogice Franze Ketta a jaké konkrétně. Na zodpovězení výzkumné otázky byla použita metoda polostrukturovaných rozhovorů a následná analýza získaných dat.
Dítě s celiakií v mateřské škole.
CAPŮRKOVÁ, Andrea
Tato práce se zabývá zdravotním znevýhodněním dítěte v mateřské škole, které trpí celiakií. Poukazuje na problémy, které jsou s tímto dietním omezením spojené. Ať už jde o omezení ve stravování, finanční náročnost nebo neustálou obezřetnost ze strany rodiny. Cílem práce je ukázat, že pokud dítě, které trpí celiakií, dodržuje striktně dietní režim - bezlepkovou dietu - může vést plnohodnotný, spokojený život jako jeho vrstevníci. Aniž by vyčnívalo z kolektivu. Praktická část je vypracována jako případová studie dítěte, které trpí celiakií a navštěvuje MŠ. Práce poukazuje na situace, kdy má tato nemoc dopad na dítě, jeho rodinu, vrstevníky a MŠ. Cílem výzkumu bylo zjištění pocitů dítěte, které trpí celiakií, pocitů jeho rodičů a jaký vliv má tato nemoc na pobyt dítěte v mateřské škole.
Rodina a výchova
STOSZKOVÁ, Denisa
Tato práce se zabývá vlivem rodiny a mateřské školy na výchovu a vývoj dítěte a je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola Dítě je zaměřena na přirozené lidské potřeby, na etapy dětství, respektive na etapu předškolního věku. V kapitole Rodina je tento pojem vysvětlen několika autory. Další kapitola se zabývá výchovou a výchovnými styly, vlivem výchovy na chování dítěte. V poslední kapitole je dokázána nezbytnost docházky do mateřské školy, její pozitivní či negativní vliv na dítě, úskalí při vstupu dítěte do školky. Praktická část obsahuje výzkum, který využívá metod dotazníkového šetření a rozhovoru. Cílem výzkumu bylo zjistit obecné i konkrétní informace o rodině, zda se rodiče dostatečně věnují svým dětem, jak tráví společný volný čas, jaké využívají metody, zda jsou děti i rodiče spokojeni s mateřskou školou. Výzkum je obohacen o srovnání odpovědí rodičů a odpovědí dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.