Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální dovednosti u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
HROMADOVÁ, Barbora
Cílem bakalářské práce je vytvoření metodického materiálu, který bude rozvíjet schopnost diferenciace emocí dětí s mentálním postižením v předškolním věku. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu sociální dovednost, emoce, mentální postižení (resp. mentální retardace) a hra. Další kapitoly jsou věnovány charakteristice předškolního dítěte a předškolního dítěte s mentálním postižením v oblasti socializace, adaptace, komunikace a emocionality. V praktické části je předložen vytvořený metodický manuál na diferenciaci emocí, který zahrnuje vyjádření pedagogických pracovníků předškolního vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.