Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitelů při nákupu hudby v ČR
Večeřová, Jana
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu hudby v ČR. Zaměřuje se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky spotřebitelů. Hlavním zdrojem dat bylo dotazníkové šetření (n = 565). Sběr dat probíhal v říjnu 2014. Ze získaných dat byla provedena segmentace trhu. Výsledky výzkumu umožnily vyvodit závěry a marketingová doporučení pro hudební průmysl v České republice. Doporučení se mohou všeobecně vztahovat pro hudební průmysl.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.