Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hranice mezi sociální prací a psychoterapií v klinické praxi Sociální práce
ŠVECOVÁ, Denisa
Ve své bakalářské práci se zabývám znalostmi psychoterapie studentů oboru sociální práce, které získali v průběhu studia a jejich využitím v budoucím zaměstnání. Dále řeším, zdali si studenti uvědomují své kompetence a s tím související hranici sociální práce a psychoterapie.
K vývoji latentních znalostí biologie živočichů:srovnávací studie
ŠAFÁŘOVÁ, Lenka
Tato diplomová práce zjišťuje úroveň latentních teoretických a praktických znalostí ze zoologie u různých věkových skupin žáků základních škol a gymnázií a studentů učitelství na pedagogické fakultě. Šetření bylo prováděno testem doplněným promítanou sérií fotografií a obrázků živočichů, který byl předložen celkem 844 respondentům. Bylo zjištěno, že studenti jednotlivých ročníků základních škol a gymnázií a studenti učitelství si uchovávají jen mírně nadprůměrné latentní teoretické a praktické znalosti základního učiva zoologie. Studenti končícího 5. ročníku učitelství přírodopisu a pěstitelství pro 2. stupeň základní školy a 5. ročníku učitelství biologie pro střední školy prokázali menší než 85 % úspěšnost v teoretické i praktické části testu. Bylo zjištěno, že časový odstup od výuky zoologie má odlišný vliv na úroveň latentních znalostí respondentů z různých stupňů a typů škol. Výsledky šetření z let 2006 - 2008 jsou analyzovány, hodnoceny a srovnávány s výsledky obdobných výzkumů staršího data.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.