Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy for chosen company
Laca, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový mix a z praktické části, která je odvozená z teorie, reálných dat, interních firemních workshopů a vlastního průzkumu. Marketingová strategie se zakládá na identitě a hodnotách firmy. Splněním cíle práce je formulace základů firemní strategie, situační analýza a tvorba marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.