Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Methodology of tourist cards implementation in the EU - annex
Sováková, Petra
Cílem této práce je vytvoření postupu vedoucího k mplementaci turistických karet. Kvantitativní výzkum zdůrazňuje spotřebitelský náhled na daný projekt dle ekonomické teorie chování spotřebitele a také s ohledem na trvání a cenu turistické karty ve více jak čtyřiceti Evropských městech. Zvolená města byla porovnána metodou benchmarkingu. Na základě rozhovorů vedených s manažery projektů turistické karty se kvalitativní výzkum zaměřuje na roli administrátora. Mimoto finanční stránka a analýza přínosů a nákladů ukazuje přínos projektu pro místní ekonomiku. S porozuměním systému turistické karty, na základě dosažených výsledků, byl vytvořen návrh pro Brno s působností karty v rámci Jihomoravského kraje.
Methodology of tourist cards implementation in the EU
Sováková, Petra
Cílem této práce je vytvoření postupu vedoucího k mplementaci turistických karet. Kvantitativní výzkum zdůrazňuje spotřebitelský náhled na daný projekt dle ekonomické teorie chování spotřebitele a také s ohledem na trvání a cenu turistické karty ve více jak čtyřiceti Evropských městech. Zvolená města byla porovnána metodou benchmarkingu. Na základě rozhovorů vedených s manažery projektů turistické karty se kvalitativní výzkum zaměřuje na roli administrátora. Mimoto finanční stránka a analýza přínosů a nákladů ukazuje přínos projektu pro místní ekonomiku. S porozuměním systému turistické karty, na základě dosažených výsledků, byl vytvořen návrh pro Brno s působností karty v rámci Jihomoravského kraje.
Methodology of tourist cards implementation in the EU - annex
Sováková, Petra
Cílem této práce je vytvoření postupu vedoucího k mplementaci turistických karet. Kvantitativní výzkum zdůrazňuje spotřebitelský náhled na daný projekt dle ekonomické teorie chování spotřebitele a také s ohledem na trvání a cenu turistické karty ve více jak čtyřiceti Evropských městech. Zvolená města byla porovnána metodou benchmarkingu. Na základě rozhovorů vedených s manažery projektů turistické karty se kvalitativní výzkum zaměřuje na roli administrátora. Mimoto finanční stránka a analýza přínosů a nákladů ukazuje přínos projektu pro místní ekonomiku. S porozuměním systému turistické karty, na základě dosažených výsledků, byl vytvořen návrh pro Brno s působností karty v rámci Jihomoravského kraje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.