Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj kvality koleje
Peňázová, Gabriela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality koleje v čase. V první části práce je popsán současný systém měření a vyhodnocování kvality koleje. Druhá část práce aplikuje popsaný systém na traťový úsek dvoukolejné celostátní tratě Hodonín-Rohatec. V programu MATLAB jsou vyhodnocena data z měření SŽDC a následně porovnána s proběhlými pracemi na trati. Pro vybrané úseky jsou stanoveny exponenciální a lineární funkce vývoje kvality parametru podélná výška koleje a hodnotí možnost využití vypracované analýzy pro predikci vývoje kvality koleje.
Porovnání technologií podbíjení koleje
Bombera, Jan ; Hartmann, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením upravené technologie podbíjení koleje a jejím porovnáním s nyní používanou technologií na základě měření geometrických parametrů koleje a jejího svislého sedání na zkušebním úseku, který byl vytvořen na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov v blízkosti zastávky Rohatec, kde byla jedna traťová kolej v rámci pravidelných údržbových prací podbita stávajícím postupem a druhá upravenou technologií. Úprava technologie spočívá v aplikaci zvýšeného počtu záběrů podbíjecích pěchů, čímž dojde k vytvoření větší a více zhutněné štěrkové lavičky pod pražcem. Cílem práce je ověřit, zda je při upravené technologii podbíjení rychlost rozpadu geometrických parametrů koleje menší, díky čemuž by byla možnost prodloužit údržbové cykly při dodržení provozních odchylek koleje a bezpečnosti provozu.
Hodnocení zkušebního úseku na technologii podbíjení
Tinka, Miloš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením vlivu upravené technologie podbíjení na kvalitu geometrických parametrů koleje. Na zřízeném zkušebním úseku, který se nachází na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov u obce Rohatec, byla použita na jedné koleji standardní technologie podbíjení a na druhé upravená. Úprava spočívá ve větším počtu záběrů podbíjecích pěchů, tím vznikne pod pražcem větší zpevněná plocha štěrkového lože. Cílem práce je zjistit zda upravenou technologií dosáhneme pomalejšího rozpadu geometrických parametrů koleje a tím prodloužení doby mezi nutnými opravami.
Vývoj kvality koleje
Peňázová, Gabriela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality koleje v čase. V první části práce je popsán současný systém měření a vyhodnocování kvality koleje. Druhá část práce aplikuje popsaný systém na traťový úsek dvoukolejné celostátní tratě Hodonín-Rohatec. V programu MATLAB jsou vyhodnocena data z měření SŽDC a následně porovnána s proběhlými pracemi na trati. Pro vybrané úseky jsou stanoveny exponenciální a lineární funkce vývoje kvality parametru podélná výška koleje a hodnotí možnost využití vypracované analýzy pro predikci vývoje kvality koleje.
Hodnocení zkušebního úseku na technologii podbíjení
Tinka, Miloš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením vlivu upravené technologie podbíjení na kvalitu geometrických parametrů koleje. Na zřízeném zkušebním úseku, který se nachází na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov u obce Rohatec, byla použita na jedné koleji standardní technologie podbíjení a na druhé upravená. Úprava spočívá ve větším počtu záběrů podbíjecích pěchů, tím vznikne pod pražcem větší zpevněná plocha štěrkového lože. Cílem práce je zjistit zda upravenou technologií dosáhneme pomalejšího rozpadu geometrických parametrů koleje a tím prodloužení doby mezi nutnými opravami.
Porovnání technologií podbíjení koleje
Bombera, Jan ; Hartmann, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením upravené technologie podbíjení koleje a jejím porovnáním s nyní používanou technologií na základě měření geometrických parametrů koleje a jejího svislého sedání na zkušebním úseku, který byl vytvořen na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov v blízkosti zastávky Rohatec, kde byla jedna traťová kolej v rámci pravidelných údržbových prací podbita stávajícím postupem a druhá upravenou technologií. Úprava technologie spočívá v aplikaci zvýšeného počtu záběrů podbíjecích pěchů, čímž dojde k vytvoření větší a více zhutněné štěrkové lavičky pod pražcem. Cílem práce je ověřit, zda je při upravené technologii podbíjení rychlost rozpadu geometrických parametrů koleje menší, díky čemuž by byla možnost prodloužit údržbové cykly při dodržení provozních odchylek koleje a bezpečnosti provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.