Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Berounku
Kováčová, Kristýna ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování statického řešení lávky pro pěší přes řeku Berounku. Konstrukce je vytvořena jako 3D model. Stanovení vnitřních sil pomocí metody konečných prvků v programu Scia Engineer 15.1. Na základě těchto sil je provedeno dimenzování nosných prvků konstrukce. Délka lávky je 12,12 m, šířka 2,9 m a výška 1,5 m. Lávka je převážně vyrobena z lepeného lamelového dřeva. Dalšími materiály lávky jsou ocel a rostlé dřevo. Ocel je použita pro spojovací prostředky, větrová ztužidla a ztužující polorámy na čelech lávky. Konstrukčně je řešena jako plnostěnný dřevěný nosník s dolní mostovkou. Konstrukce mostovky se skládá ze dvou hlavních nosníků, příčníků, podélníků a větrových ztužidel.
Parametrická studie absorpčního prvku přední části vozidla z hlediska bezpečnosti posádky vozidla při čelní kolizi
Stráník, Radim ; Kubík, Petr (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním deformačně-napěťových stavů zatížené přední části automobilu Toyota Yaris z roku 2010 s využitím explicitního přístupu metody konečných prvků (MKP). Cílem této práce je posouzení odolnosti přední části vozu konkrétně podélníků při tomto rázovém namáhání. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu podélníků a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj modifikované podélníky, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení a vzájemně dané varianty srovnat.
Lávka pro pěší přes řeku Berounku
Kováčová, Kristýna ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování statického řešení lávky pro pěší přes řeku Berounku. Konstrukce je vytvořena jako 3D model. Stanovení vnitřních sil pomocí metody konečných prvků v programu Scia Engineer 15.1. Na základě těchto sil je provedeno dimenzování nosných prvků konstrukce. Délka lávky je 12,12 m, šířka 2,9 m a výška 1,5 m. Lávka je převážně vyrobena z lepeného lamelového dřeva. Dalšími materiály lávky jsou ocel a rostlé dřevo. Ocel je použita pro spojovací prostředky, větrová ztužidla a ztužující polorámy na čelech lávky. Konstrukčně je řešena jako plnostěnný dřevěný nosník s dolní mostovkou. Konstrukce mostovky se skládá ze dvou hlavních nosníků, příčníků, podélníků a větrových ztužidel.
Parametrická studie absorpčního prvku přední části vozidla z hlediska bezpečnosti posádky vozidla při čelní kolizi
Stráník, Radim ; Kubík, Petr (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním deformačně-napěťových stavů zatížené přední části automobilu Toyota Yaris z roku 2010 s využitím explicitního přístupu metody konečných prvků (MKP). Cílem této práce je posouzení odolnosti přední části vozu konkrétně podélníků při tomto rázovém namáhání. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu podélníků a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj modifikované podélníky, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení a vzájemně dané varianty srovnat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.