Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prvky experimentálního zařízení k výzkumu rekuperace energie vozidel
Vašíček, Jakub ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na volbu hydraulických komponent experimentálního stendu pro výzkum hydrostatické rekuperace brzdné energie těžkých vozidel pro stavebnictví, hromadnou dopravu či komunální služby. Středem pozornosti pro výběr hydraulických prvků je zadávající firma Bosch Rexroth. Práce klade důraz na samotnou volbu a srovnání hydraulických prvků, neřeší konstrukci stendu ani matematický model, část práce je věnována vymezení trendů budoucího vývoje v oblasti hydrostatické rekuperace energie. Účelem stendu je simulace provozních podmínek těžkých vozidel, zjištění efektivnosti rekuperace a návrhu konkrétního konstrukčního řešení pro danou situaci. Konkrétním výstupem experimentálního stendu je analýza vhodnosti užití a navržení konstrukčního řešení pro silniční válec AMMANN AP 240 H.
Hydraulický systém regulace vodní turbíny
Koutecký, Vojtěch ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření hydraulického systému pro regulaci vodní turbíny. Součástí je základní dimenzování hydraulických prvků za účelem sestavení funkčního hydraulického schématu.
Equipment to vehicles energy recovery simulation
Ranuša, Matúš ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with design and construction of an experimental device – stand for simulation and recovery energy at utility vehicles. The first parts of the thesis describe principle and process of experiment in the University of Wisconsin Madison and thesis deals with selection of hydraulic components in cooperation with company Bosch Rexroth. The second part of the thesis deals with calculation and construction proposal of the flywheel which meets the requirements of mathematical model and other parts of model. Result of the thesis is complete 3D model of experiment stand suitable for tests energy recovery in applications. Precise determination of the effectiveness of hydrostatic recovery is one of the objectives of experiments that will be implemented at the test stand.
Hydraulický systém regulace vodní turbíny
Koutecký, Vojtěch ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření hydraulického systému pro regulaci vodní turbíny. Součástí je základní dimenzování hydraulických prvků za účelem sestavení funkčního hydraulického schématu.
Equipment to vehicles energy recovery simulation
Ranuša, Matúš ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with design and construction of an experimental device – stand for simulation and recovery energy at utility vehicles. The first parts of the thesis describe principle and process of experiment in the University of Wisconsin Madison and thesis deals with selection of hydraulic components in cooperation with company Bosch Rexroth. The second part of the thesis deals with calculation and construction proposal of the flywheel which meets the requirements of mathematical model and other parts of model. Result of the thesis is complete 3D model of experiment stand suitable for tests energy recovery in applications. Precise determination of the effectiveness of hydrostatic recovery is one of the objectives of experiments that will be implemented at the test stand.
Prvky experimentálního zařízení k výzkumu rekuperace energie vozidel
Vašíček, Jakub ; Jurík, Miroslav (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na volbu hydraulických komponent experimentálního stendu pro výzkum hydrostatické rekuperace brzdné energie těžkých vozidel pro stavebnictví, hromadnou dopravu či komunální služby. Středem pozornosti pro výběr hydraulických prvků je zadávající firma Bosch Rexroth. Práce klade důraz na samotnou volbu a srovnání hydraulických prvků, neřeší konstrukci stendu ani matematický model, část práce je věnována vymezení trendů budoucího vývoje v oblasti hydrostatické rekuperace energie. Účelem stendu je simulace provozních podmínek těžkých vozidel, zjištění efektivnosti rekuperace a návrhu konkrétního konstrukčního řešení pro danou situaci. Konkrétním výstupem experimentálního stendu je analýza vhodnosti užití a navržení konstrukčního řešení pro silniční válec AMMANN AP 240 H.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.