Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepcia personalizovaných videí a ich využitie v oblasti marketingu
Škarbalová, Nina
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním personalizovaných videí a jejich využitím v oblasti marketingu. Cílem práce je vymezení podstaty, postavení a uplatnění personalizovaných videí a následně předložit doporučení a návrhy na efektivní využití tohoto nástroje v praxi. K naplnění cíle je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření (N = 355), a kvalitativní výzkum skládající se z eye-trackingového výzkumu (N = 34), hloubkových rozhovorů s účastníky eye-trackingu (N = 37) a hloubkového rozhovoru s odborníkem na personalizovaná videa.
Návrh online propagácie spoločnosti Motionlab
Škarbalová, Nina
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné online propagace společnosti Motionlab a její platformy na základě analýzy současné situace podniku a trhu. V teoretické části jsou vysvětleny prvky digitálního marketingu, od kterých se odvíjí řešení problematiky. V praktické části je přiblížena společnost pomocí marketingového mixu, na který navazuje detailní analýza aktuální online propagace. Také je zde provedena analýza jejich konkurence na trhu. Na základě všech analýz je sestavena SWOT analýza. Na základě zjištění jsou v návrhové části sepsány možné změny a doporučení týkající se online propagace společnosti. Konkrétně je zde navržen obsah sociálních sítí, video kampaň, nový design newsletteru a případné změny na webové stránce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.