Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepcia personalizovaných videí a ich využitie v oblasti marketingu
Škarbalová, Nina
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním personalizovaných videí a jejich využitím v oblasti marketingu. Cílem práce je vymezení podstaty, postavení a uplatnění personalizovaných videí a následně předložit doporučení a návrhy na efektivní využití tohoto nástroje v praxi. K naplnění cíle je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření (N = 355), a kvalitativní výzkum skládající se z eye-trackingového výzkumu (N = 34), hloubkových rozhovorů s účastníky eye-trackingu (N = 37) a hloubkového rozhovoru s odborníkem na personalizovaná videa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.