Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Lopour, Miroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce popisuje vývoj marketingu, analyzuje příčiny změn marketingových postupů a nástrojů a ukazuje nové marketingové teorie s příklady z praxe. Pro pochopení těchto metod a problémů je třeba rovněž nastínit způsoby budování značky a současné charakteristiky zákazníka. Ve druhé části jsou veškeré tyto analýzy, postupy a metody dokazovány v praxi na příkladě počítačové hry World of Warcraft, která reprezentuje zcela digitální a virtuální produkt s více než 11 mil. předplatiteli, kteří zajišťují mateřské společnosti Blizzard Entertainment stabilní tržby a především enormní zisky. Ani v této části se neobejdeme bez detailní analýzy těchto předplatitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.