Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový průzkum kosmetických přípravků pro zvířata
Bartoňová, Klára ; Mgr.Jan Ríha,Ph.D. (oponent) ; Souralová Popelková, Miriam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu s kosmetickými přípravky pro zvířata. V praktické části této práce byl proveden samotný průzkum trhu. Pro tento účel byl vypracován dotazník, který byl rozeslán mezi majitele domácích zvířat. Tento dotazník byl slovně vyhodnocen a stěžejní výsledky byly graficky znázorněny. Teoretická část byla podrobně zaměřena na popis nejpoužívanějších veterinárních přípravků, jejich specifikaci, nejdůležitější obsažené chemické látky, senzorické zhodnocení výrobků, možnou toxicitu a nežádoucí účinky pro zvíře. Závěrem jsou zmíněny platné legislativní požadavky vztahující se na veterinární přípravky v rámci České republiky. Ke správné specifikaci jednotlivých přípravků bylo kontaktováno několik jejich distributorů, kteří se danou problematikou zabývají.
Marketingový průzkum kosmetických přípravků pro zvířata
Bartoňová, Klára ; Mgr.Jan Ríha,Ph.D. (oponent) ; Souralová Popelková, Miriam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu s kosmetickými přípravky pro zvířata. V praktické části této práce byl proveden samotný průzkum trhu. Pro tento účel byl vypracován dotazník, který byl rozeslán mezi majitele domácích zvířat. Tento dotazník byl slovně vyhodnocen a stěžejní výsledky byly graficky znázorněny. Teoretická část byla podrobně zaměřena na popis nejpoužívanějších veterinárních přípravků, jejich specifikaci, nejdůležitější obsažené chemické látky, senzorické zhodnocení výrobků, možnou toxicitu a nežádoucí účinky pro zvíře. Závěrem jsou zmíněny platné legislativní požadavky vztahující se na veterinární přípravky v rámci České republiky. Ke správné specifikaci jednotlivých přípravků bylo kontaktováno několik jejich distributorů, kteří se danou problematikou zabývají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.