|
Zařízení pro měření výškové polohy těžiště vozidla
Kubica, Petr ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením výškové složky těžiště vozidla a její problematikou. V úvodu se práce zaměřuje na určení polohy těžiště a momentu setrvačnosti vozidla. Dále se zaměřuje na vytvoření konstrukčního návrhu a jeho ověření. Práce obsahuje citlivostní analýzu daného zařízení s jejími výsledky. V závěru práce je uvedeno provedené měření v laboratořích a doporučení pro následná měření.
|
|
Zařízení pro měření výškové polohy těžiště vozidla
Toman, Josef ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření výškové polohy těžiště vozidel. V první části je vytvořen stručný přehled metod, sloužících k měření těžiště a momentů setrvačnosti vozidel. Dále jsou navrženy a analyzovány dvě metody dynamického měření výšky těžiště vozidel. Je uvedena analýza chyb navržených metod, výsledky provedených měření a návrh konstrukčních úprav zařízení pro měření momentů setrvačnosti umožňující jeho využití pro měření výšky těžiště vozidel. Některé konstrukční části jsou následně ověřeny analýzou napjatosti.
|
|
Zařízení pro měření výškové polohy těžiště vozidla
Kubica, Petr ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením výškové složky těžiště vozidla a její problematikou. V úvodu se práce zaměřuje na určení polohy těžiště a momentu setrvačnosti vozidla. Dále se zaměřuje na vytvoření konstrukčního návrhu a jeho ověření. Práce obsahuje citlivostní analýzu daného zařízení s jejími výsledky. V závěru práce je uvedeno provedené měření v laboratořích a doporučení pro následná měření.
|
|
Zařízení pro měření výškové polohy těžiště vozidla
Toman, Josef ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření výškové polohy těžiště vozidel. V první části je vytvořen stručný přehled metod, sloužících k měření těžiště a momentů setrvačnosti vozidel. Dále jsou navrženy a analyzovány dvě metody dynamického měření výšky těžiště vozidel. Je uvedena analýza chyb navržených metod, výsledky provedených měření a návrh konstrukčních úprav zařízení pro měření momentů setrvačnosti umožňující jeho využití pro měření výšky těžiště vozidel. Některé konstrukční části jsou následně ověřeny analýzou napjatosti.
|