Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak a čím motivovat středoškolské žáky k lepším studijním výsledkům
GONDEKOVÁ, Hana
Tématem bakalářské práce je "Jak a čím motivovat středoškolské žáky k lepším studijním výsledkům". V teoretické časti je popsána motivace obecně, dále zdroje motivace, význam a pojetí pedagogické teorie, charakteristika učitelské profese a osobnost žáka střední školy. Praktická část prezentuje výsledky dotazníkového šetření realizované se žáky střední školy v Českých Budějovicích zjišťující jejich motivaci k učení.
Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi
KOTLÍN, Roman
Práce se zabývá teoriemi inteligence a jejich významem pro pedagogickou teorii a praxi. V první části popisuje jednotlivé koncepty inteligence, specifické teorie inteligence, mentální retardace a jejich příčiny a vliv teorií inteligence na pedagogickou teorii a praxi. Ve druhé části předkládá přehled současných pedagogických teorií a praxí, vzdělávání nadaných žáků a vzdělávání žáků mentálně retardovaných. V poslední části se zabývá nabídkou volnočasových aktivit pro nadané děti a děti s mentálním postižením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.