Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pedagogické dimenze moderního umění
CHALOUPKOVÁ, Ivana
Celá práce se zabývá vztahem moderního umění a pedagogického procesu. Teore-tická část charakterizuje nejzákladnější směry, hnutí a školy moderního umění a myšlenky samotných malířů. Dále předkládá pedagogické koncepce Bauhausu, Wassily Kandinského, Paula Kleea a Marcela Duchampa. Věnuje se teoriím J. Uždila a H. Reada, kteří se zabývali výchovou uměním a k umění. Zmiňuje i možnosti působení moderního umění v mimoškolní výchově. Cílem praktické části (výtvarné akce) je pokus o neverbální komunikaci prostřed-nictvím abstraktních forem. Inspirací zde bylo dílo W. Kandinského. Jeho peda-gogické teorie byly využity pro rozšíření komunikačního potenciálu účastníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.