Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace systému hospodaření s vozovkou (SHV) na silnicích II. a III. třídy Libereckého kraje
Žůrek, Jakub ; Mališ, Luděk (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem hospodaření s vozovkou jako nástrojem správy a údržby silnic Libereckého kraje. Cílem je provést sběr poruch vozovek v rámci síťové úrovně na silnicích II. a III. třídy. Změřená data následně vyhodnotit a provést variantní návrhy plánů údržby a oprav. Dále se práce zabývá jednotlivými variantami v procesu vyhodnocování dat, hodnotí jejich vhodnost a přesnost. Teoretická část obsahuje informace potřebné k pochopení fungování systému hospodaření s vozovkou a rovněž popis softwaru použitého pro sběr a následnou práci s daty. V praktické části jsou prezentovány výsledky a zodpovězeny otázky vyplývající ze stanovených cílů.
Aplikace systému hospodaření s vozovkou (SHV) na silnicích II. a III. třídy Libereckého kraje
Žůrek, Jakub ; Mališ, Luděk (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem hospodaření s vozovkou jako nástrojem správy a údržby silnic Libereckého kraje. Cílem je provést sběr poruch vozovek v rámci síťové úrovně na silnicích II. a III. třídy. Změřená data následně vyhodnotit a provést variantní návrhy plánů údržby a oprav. Dále se práce zabývá jednotlivými variantami v procesu vyhodnocování dat, hodnotí jejich vhodnost a přesnost. Teoretická část obsahuje informace potřebné k pochopení fungování systému hospodaření s vozovkou a rovněž popis softwaru použitého pro sběr a následnou práci s daty. V praktické části jsou prezentovány výsledky a zodpovězeny otázky vyplývající ze stanovených cílů.
Příčiny poruch krytu vzletové a přistávací dráhy letiště Karlovy Vary
Jůza, Petr ; Dašek, Ondřej ; Holcner, Petr
V polovině roku 2006 byla předána do provozu modernizovaná vzletová a přistávací dráha letiště Karlovy Vary. Již však po jednom roce užívání se začaly na krytu letištní vozovky objevovat závažné poruchy, kde postupem doby došlo k jejich masivnějšímu rozvoji a bylo riziko nutnosti omezit či dokonce v krajním případě zrušit na této dráze provoz. Investor akce se proto v polovině roku 2010 obrátil na Ústav soudního inženýrství VUT v Brně s žádostí o vypracování znaleckého posudku, kde stěžejní z celkem 13 položených otázek byl požadavek na zjištění příčin vzniklých poruch a určení míry zavinění ze strany jednotlivých aktérů. Předkládaný příspěvek je tak zaměřen právě na tuto stěžejní otázku celého posudku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.