Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt vesmírné hry využívající simulační engine Delta3D
Sauer, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačním a herním enginem Delta3D a možností jeho využití pro vývoj her. Poskytuje seznámení s tímto enginem a jeho ideologií. Je zde popsáno, jak tento engine přistupuje k vykreslování, výpočtu fyziky, přehrávání zvuků a jiným záležitostem hojně ve hrách využívaným. Dále zde jsou popsány nástroje poskytované enginem Delta3D, které je možné při vývoji her použít. Těchto informací je poté použito k implementaci samotné jednoduché hry v tomto enginu. Postup při návrhu a implementaci této hry je popsán v hlavní části práce.
3D závodní hra
Vlach, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D závodní hry s grafickými efekty. Cílem této práce je vytvořit závodní hru s grafickými efekty tvořeny především emitory částic. K detekci kolize je ve hře využita fyzikální knihovna Bullet . Díky ní všichni hráči reagují na objekty scény. Terén je generován z výškové mapy a podporuje techniku multitexturing , která dovoluje nanést více textur na povrch terénu. Herní trať je vymezena pomocí kolizní mapy. V práci je kladen důraz na vytvoření editoru pro snadnou tvorbu a úpravu map. Editor dále umožňuje kreslení křivek Kochanek-Bartels, které jsou použity k určení pohybu oponentů.
3D závodní hra
Vlach, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D závodní hry s grafickými efekty. Cílem této práce je vytvořit závodní hru s grafickými efekty tvořeny především emitory částic. K detekci kolize je ve hře využita fyzikální knihovna Bullet . Díky ní všichni hráči reagují na objekty scény. Terén je generován z výškové mapy a podporuje techniku multitexturing , která dovoluje nanést více textur na povrch terénu. Herní trať je vymezena pomocí kolizní mapy. V práci je kladen důraz na vytvoření editoru pro snadnou tvorbu a úpravu map. Editor dále umožňuje kreslení křivek Kochanek-Bartels, které jsou použity k určení pohybu oponentů.
Projekt vesmírné hry využívající simulační engine Delta3D
Sauer, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačním a herním enginem Delta3D a možností jeho využití pro vývoj her. Poskytuje seznámení s tímto enginem a jeho ideologií. Je zde popsáno, jak tento engine přistupuje k vykreslování, výpočtu fyziky, přehrávání zvuků a jiným záležitostem hojně ve hrách využívaným. Dále zde jsou popsány nástroje poskytované enginem Delta3D, které je možné při vývoji her použít. Těchto informací je poté použito k implementaci samotné jednoduché hry v tomto enginu. Postup při návrhu a implementaci této hry je popsán v hlavní části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.