Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza wellness služeb ve vybraném lázeňském zařízení
DAŇOVÁ, Veronika
Historie Lázní Bechyně s.r.o. sahá do 18. století, kdy byly v Bechyni roku 1728 objeveny minerální prameny. Od roku 1992 fungují lázně jako nestátní zdravotnické zařízení. Hlavním přírodním léčivým zdrojem bechyňských lázní je slatina, dovážená z nedalekých Komárovských blat. Léčí se zde nemoci jako revmatická artritis, Bechtěrevova choroba, koxartróza a ostatní artrózy, metabolická onemocnění s postižením kloubů, bolestivé syndromy šlach a svalů, předoperační a pooperační stavy, osteoporóza a další. Nabídka wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. je tvořena 11 balíčky, složených z různých procedur a základních služeb cestovního ruchu. Cílem diplomové práce je analýza wellness služeb, které Lázně Bechyně s.r.o. nabízí. Na základě zjištění jsou definovány nedostatky. Aby mohly být nedostatky definovány, bylo provedeno terénní šetření, osobní rozhovory a studium odborných materiálů. V závěru diplomové práce jsou navržena opatření, která by měla vést ke zlepšení úrovně wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. Dále je navržen balíček služeb.
Zhodnocení kvality služeb cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
JENÍKOVÁ, Barbora
Diplomová práce se věnuje problematice služeb cestovního ruchu. Hlavním cílem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb cestovního ruchu v lokalitě Hluboká nad Vltavou. V teoretické práci jsou definovány pojmy spojené s oblastí cestovního ruchu jako například cestovní ruch, služby, marketingový mix, kvalita a nástroje strategického marketingového prostředí. V praktické části je provedena podrobná analýza ubytovacích, stravovacích, kulturních, sportovních, sportovně relaxačních a doplňkových služeb cestovního ruchu. Dále jsou zde zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit spokojenost účastníků cestovního ruchu s kvalitou, úrovní a rozsahem poskytovaných služeb v lokalitě, ale i s kulturním a sportovním vyžitím v lokalitě. Pozornost byla v tomto směru zaměřena jak na tuzemského, tak na zahraničního účastníka cestovního ruchu. Na základě získaných informací a výsledků marketingového výzkumu jsou v poslední části uvedena vhodná návrhová řešení.
Socioekonomický status klientů cestovní kanceláře PET-TOUR s.r.o.
LOUDOVÁ, Monika
Hlavním cílem této bakalářské práce je stanovení socioekonomického statusu klientů cestovní kanceláře PET-TOUR s.r.o. a určení jeho souvislosti s charakterem zájezdu. Základní sledované proměnné u klientů vybrané CK jsou pohlaví, věk, místo bydliště, vzdělání a příjem. Teoretická východiska spolu s praktickým zpracováním práce tvoří základnu pro doporučení týkající se inovací v cestovní kanceláři PET TOUR s.r.o.
Analýza nabídky prohlídkových tras ve vybraném městě ČR (Znojmo)
Walowa, Zuzana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou nabídku prohlídkových tras ve Znojmě a zároveň vytvořit jednotný soubor, který by mohl být v praxi využitelný. Teoretická část se zabývá terminologií cestovního ruchu. Je vymezen produkt prohlídková trasa a klasifikován účastník cestovního ruchu jako hlavní nositel poptávky. Součástí práce je rovněž obecné seznámení s městem Znojmem. V analytické části je provedena nejdříve analýza charakterizující typického návštěvníka Znojma a jeho nejvíce poptávané objekty ve městě. Na analýzu návštěvníka navazuje analýza nabídky prohlídkových tras, která je ve městě zabezpečována dvěma zprostředkovateli. V závěru práce jsou získané poznatky z obou analýz navzájem konfrontovány a vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.