Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh modelu doručování zásilek společnosti DHL
Pobořilová, Alena ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh modelu pro doručování zásilek konkrétní společnosti za pomocí překladišť a mezinárodních skladů.
Informační systém pro evidenci a tisk zásilek
Petřík, Radek ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření webové aplikace usnadňující dopravcům a přepravcům práci se zásilkami. Účelem aplikace je evidence zásilek a tisk etiket. Nejprve je poskytnut přehled technik používaných při vývoji webových aplikací. Dále je popsáno, jak funguje moderní zásilková přeprava. Pak je specifikována připravovaná webová aplikace. Na závěr je analyzován průběh implementace v C# ASP .NET a výsledky práce.
Návrh modelu doručování zásilek společnosti DHL
Pobořilová, Alena ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh modelu pro doručování zásilek konkrétní společnosti za pomocí překladišť a mezinárodních skladů.
Informační systém pro evidenci a tisk zásilek
Petřík, Radek ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření webové aplikace usnadňující dopravcům a přepravcům práci se zásilkami. Účelem aplikace je evidence zásilek a tisk etiket. Nejprve je poskytnut přehled technik používaných při vývoji webových aplikací. Dále je popsáno, jak funguje moderní zásilková přeprava. Pak je specifikována připravovaná webová aplikace. Na závěr je analyzován průběh implementace v C# ASP .NET a výsledky práce.
Proces volby optimálního způsobu přepravy zásilek se společností TNT Express Worldwide CZ se zaměřením na Special Services
Němcová, Adriana ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Zajíc, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá volbou optimálního způsobu přepravy zásilky se společností TNT Express Worldwide. V první části práce jsou teoreticky rozebrány jednotlivé služby nabízené touto společností. Jedná se jak o expresní kurýrní služby, tak o služby speciální. Dále je poukázáno na problém, který se objevuje v interní komunikaci mezi obchodními zástupci firmy a agenty oddělení Special Services. Cílem práce je stanovení podmínek a nastavení postupů, kterých je třeba pro efektivní volbu správné služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.