Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předvolební strategie v české prezidentské kampani 2012/13 - srovnání stranických a nestranických kandidátů
Douděrová, Lucie ; Váňa, Tomáš (vedoucí práce) ; Just, Petr (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Předvolební strategie v české prezidentské kampani 2012/13 - srovnání stranických a nestranických kandidátů se zabývá kampaní před prvními přímými prezidentskými volbami v České republice v roce 2013, zvláště se pak soustředí na jednotlivé kandidáty a jimi zvolené předvolební strategie s přihlédnutím k jejich stranické příslušnosti. Jedná se o deskriptivní analýzu jednotlivých kampaní vycházející z kritérií Daria Skrzypińského a následnou komparaci jednotlivých klasifikovaných prvků (komunikační strategie, finanční strategie a strategie vztahů mezi jednotlivými kandidáty) a zohledněním případné stranické příslušnosti daného kandidáta. Teze ověřované v této práci se soustředily na výchozí pozici obou skupin kandidátů, výhody či nevýhody jejich kampaní v porovnání s druhou skupinou a úspěšnost jednotlivých kampaní.
Předvolební strategie malých politických stran: Případová studie TOP 09, Věcí veřejných a Strany práv občanů - Zemanovci pro volby do PS PČR 2010
Kapuciánová, Aneta ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Lebeda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Předvolební strategie malých politických stran: Případová studie TOP 09, Věcí veřejných a Strany práv občanů - Zemanovci pro volby do PS PČR 2010 hodnotí volební kampaň zmíněných politických subjektů, jejich personální, komunikační a finanční strategii a strategii mezistranických vztahů. Autorka textu vychází z předpokladu, že malé politické strany, jimiž všechny zkoumané subjekty v době provádění výzkumu byly, vedou předvolební kampaň podobným stylem - vyhýbají se negativní kampani, v jejich čele stojí výrazná a společensky známá osobnost, která má potenciál přilákat pozornost a zájem nejen voličů, ale i médií, ke své propagaci využívají velké množství podporovatelů, kteří se stranou sympatizují. Teoretická koncepce odborného textu je založena na podobnosti politického a ekonomického pojetí marketingu, proto autorka řadí malé strany mezi mikrosegmentáře neboli výklenkáře, kteří na politickém trhu okupují pouze jeho malou část (výklenek), kterou velké politické subjekty ignorují či nemají kapacity na její dostačené pokrytí. Základem kampaně každé malé politické strany je tedy úzké vymezení se na neobsazenou část trhu, přičemž je pro subjekt klíčové, aby se orientoval i na několik dalších témat (segmentů) pro případ, že by byl na vlastním trhu pohlcen větším konkurentem, případně by...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.