Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatická uzávěrka diferenciálu
Kimlová, Anna ; Kučera, Pavel (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je rešerší o rozvodových částech traktoru. Dále popisuje modelování v programu MATLAB, Simulink a Stateflow. Druhá je věnována vytvoření algoritmu automatické uzávěrky diferenciálu a připojení předního pohonu a jeho otestování na modelu traktoru. Dále se zde řeší postup implementace algoritmu do řídící jednotky.
Koncepce pohonů osobních automobilů
Pospíšil, Jan
Tato práce je zaměřena na koncepce pohonů osobních automobilů. Seznámíte se s průkopníky různých koncepcí v oboru osobních automobilů, s výhodami a nevýhodami každé koncepce a se současnou situací. Dále se zmíním o vývoji koncepcí u osobních automobilů a kam to bude směřovat v budoucnu. Kromě toho zde bude uvedeno i technické řešení konkrétního automobilu. Nejdříve se seznámíte s koncepcemi, které jsou 4, ale každá je svým způsobem unikátní. V historické části se zaměřím na průkopníky a zajímavě řešené osobní automobily. Vývoj koncepcí pohonů již pár let směřuje k použití alternativních paliv a hybridních technologií pohonu.
Koncepce pohonů osobních automobilů
Pospíšil, Jan
Tato práce je zaměřena na koncepce pohonů osobních automobilů. Seznámíte se s průkopníky různých koncepcí v oboru osobních automobilů, s výhodami a nevýhodami každé koncepce a se současnou situací. Dále se zmíním o vývoji koncepcí u osobních automobilů a kam to bude směřovat v budoucnu. Kromě toho zde bude uvedeno i technické řešení konkrétního automobilu. Nejdříve se seznámíte s koncepcemi, které jsou 4, ale každá je svým způsobem unikátní. V historické části se zaměřím na průkopníky a zajímavě řešené osobní automobily. Vývoj koncepcí pohonů již pár let směřuje k použití alternativních paliv a hybridních technologií pohonu.
Automatická uzávěrka diferenciálu
Kimlová, Anna ; Kučera, Pavel (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je rešerší o rozvodových částech traktoru. Dále popisuje modelování v programu MATLAB, Simulink a Stateflow. Druhá je věnována vytvoření algoritmu automatické uzávěrky diferenciálu a připojení předního pohonu a jeho otestování na modelu traktoru. Dále se zde řeší postup implementace algoritmu do řídící jednotky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.