Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kroužky pro děti v mateřské škole z pohledu rodičů a učitelů
PRUKNEROVÁ, Ilona
Cílem bakalářské práce je zjistit informace o kroužcích pro děti v mateřských školách. Tato práce zahrnuje odpovědi na tyto otázky: Jaké kroužky mateřské školy v současné době dětem nabízejí? Jak jsou organizované? Jaké děti je především navštěvují (pohlaví, věk)? Jaký je názor rodičů a učitelů na kroužky v jejich mateřské škole. Co od kroužků rodiče a pedagogové očekávají? A do jaké míry je jejich očekávání naplněno? Teoretické část se zabývá charakteristikou předškolního vzdělávání a mateřskými školami, problematikou kroužků, specifickým vývojem předškolního období a charakteristikou předškolního věku. V praktické části práce je provedeno výzkumné šetření smíšeného typu, využito je dotazníků pro rodiče a předškolní pedagogy a pozorování dětí při kroužcích a rozhovor s vedoucí učitelkou mateřské školy.
Vliv divadla na dítě předškolního věku
KRÁTKÁ, Pavlína
Záměrem práce je poukázání vlivu divadla na rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku a na možnosti vzdělávání divadelními prvky. Teoretická část je zaměřená na osobnost dítěte předškolního věku a význam předškolního období pro utváření vlastního sebepojetí dítěte. Dále je zaměřená na hru a její význam v životě dětí předškolního věku a na specifika divadelního umění působící na dítě předškolního věku. Praktická část je zaměřená na výzkum a to metodou rozhovorů s předškolními pedagogy a rodiči dětí předškolního věku a na pozorování dětí z mateřských škol při divadelním představení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.