Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístupová - postojová a dialogická strategie ve vyučování matematiky
ŠTĚPÁNOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce byl rozbor jednotlivých didaktických situací a jejich hodnocení z hlediska uvedených strategií, který byl proveden na základě prozkoumání videomateriálů 20 vyučovacích hodin. Tématem byly lineární rovnice vyučované na základní škole a víceletém gymnáziu. Závěr analýzy se opírá o prostudované teorie z dostupné literatury. Diplomová práce by měla sloužit studentům pedagogických fakult k prohloubení znalostí v této problematice a možného vyvarování se případných chyb v praxi. Může posloužit i vyučujícím pedagogům jako materiál k dalšímu sebevzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.