Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití mobilních zařízení při výuce
VORUDA, Radek
Cílem této bakalářské práce je zjištění situace na základních školách, co se týče využití mobilních zařízení při výuce. Zmapoval jsem za pomoci mnohonásobné případové studie přístup škol v rámci Jihočeského kraje k mobilním zařízením jako jsou mobilní telefony a tablety. Průzkum probíhal mezi mnou, autorem této bakalářské práce, a určitým učitelem dané školy, kdy já prováděl hloubkový rozhovor. Výstupem z rozhovoru jsou poznámky výzkumníka, nebo prioritně (při souhlasu učitele) v podobě audio nahrávky pro větší autentičnost. Ze získaných informací jsem zjistil, zda ve skutečnosti dochází k omezení využití zařízení při výuce. Poté došlo k porovnání tohoto opatření vzhledem ke školnímu řádu, o který jsem se taktéž zajímal. Dalším přínosem je objevení faktorů, které tvoří učitelovo rozhodnutí. V teoretické části uvedu příklady vhodného využití mobilních zařízení ve výuce a jeho přínosy. Vše vychází z nasbíraných informací z praktické části nebo ze získaných vědomostí z literatury.
Využití Wi-Fi sítí na základních školách
KLOFÁČ, Patrik
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat přítomnost a využití Wi-Fi sítí na základních školách kraje Vysočina, identifikovat přínosy a negativa, které dané řešení s sebou nese, jakou roli má Wi-Fi při výuce, popsat technologie Wi-Fi sítí, které jsou vhodné k nasazení v prostředí základních škol. Prozkoumat a popsat důvody, které vedly školy k určitému druhu zabezpečení Wi-Fi sítí. K těmto cílům jsem dospěl za pomoci přečtení patřičné literatury, která mi pomohla se ponořit do hloubky problematiky. Soustředil jsem se na více případů, proto byla užita mnohonásobná případová studie. Zjištěné případy byly analyzovány vzájemným porovnáváním vytyčených oblastí, důležitých pro tuto práci. Navštíveno bylo několik základní škol, kde bylo jednáno s ICT koordinátory, řediteli a byly získány odpovědi, na mnou předem připravenou sadu otázek pro důkladné zmapování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.