Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie učení
FOUROVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické části se soustředím na zhodnocení dosavadních poznatků, deskripci jednotlivých skupin strategií a snažím se posoudit význam strategií učení z hlediska současného vzdělávání. Pokusím se taktéž zohlednit roli učitele a roli studenta s ohledem na rozvoj a používání strategií učení. V praktické části se věnuji stanovení míry užívání strategií učení u jedné konkrétní třídy. K provedení případové studie použiji již existující dotazník Strategy Inventory for Language Learning (SILL), který po přeložení z anglického do českého jazyka předložím studentům k vyplnění. Získané hodnoty zpracuji a stanovím míry užívání strategií studenty. Následně pak navrhnu inspirativní soubor cvičení, která podporují rozvoj a využívání především přímých strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.