Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s.
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kutílková, Monika (oponent)
Práce přináší analýzu využívání přímých kampaní v Československé obchodní bance, a.s. Hlavním cílem je přinést celistvý pohled na možnosti využívání přímého marketingu v rámci banky a celý proces vytváření přímých marketingových kampaní. Dále pak má za cíl analyzovat finanční stránku investic do přímého marketingu v Československé obchodní bance, a.s. a odkrýt úspěšné a neúspěšné kampaně. Na příkladech vybrané úspěšné a neúspěšné kampaně jsou analyzovány důvody, proč jsou dané kampaně úspěšné a neúspěšné, a je navrženo řešení pro neúspěšnou kampaň.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.