Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání vlivu působení vložek do obuvi na deformaci klenby chodidla.
Ondřejka, Josef ; Majerčík, Petr (vedoucí práce) ; Vágner, Michal (oponent)
Název: Porovnání vlivu působení vložek do obuvi na deformace klenby chodidla Cíle práce: Cílem bakalářské práce je porovnat vliv dvou vybraných vložek do obuvi na deformace klenby chodidla. První z porovnávaných vložek do obuvi je vložka, která je běžnou výstrojní součástkou, druhou je speciálně tvarovaná vložka. Metoda: Bakalářská práce byla zpracována jako empirický kvantitativní výzkum observačního charakteru. Bylo otestováno 19 probandů. K měření bylo využito stélky pro měření tlaku PedarX. Měření probíhalo při chůzi rychlostí 5 km/h při použití dvou různých vložek do obuvi. Sledovanými hodnotami byla celková kontaktní plocha mezi chodidlem a vložkou do obuvi a maximální síla působící na chodidlo během krokového cyklu. Naměřené hodnoty byly vyhodnoceny pomocí Cohenova koeficientu. Výsledky byly porovnány se studiemi zabývajícími se vznikem deformací u klenby chodidla. Výsledky: Při použití speciální tvarované vložky došlo ve srovnání s vložkou, která je běžnou výstrojní součástkou, ke zvětšení celkové kontaktní plochy mezi chodidlem a vložkou do obuvi. Dále došlo ke snížení celkové maximální síly působící na chodidlo během krokového cyklu u obou chodidel. Zvětšení celkové kontaktní plochy a snížení celkové maximální síly působící na chodidlo během krokového cyklu vede k nižšímu riziku vzniku...
Vyhledávač spojení s využitím pěších přechodů
Jiráček, Zbyněk ; Babilon, Robert (vedoucí práce) ; Foniok, Jan (oponent)
Vyhledávání co nejrychlejší cesty mezi danými dvěma body je v dnešní uspěchané době poměrně užitečná věc. Vzhledem ke složitosti dopravních sítí ve větších městech je nějaký vyhledávač coby asistent téměř nezbytností. Typické programy tohoto zaměření příliš neřeší cesty mezi zastávkami a povolují pouze pěší přesuny mezi blízkými stanovišti za účelem přestupu. Mnoho lidí, nejvíce pak ti, kteří se v okolí příliš nevyznají, si však neuvědomí, že po městě se dá poměrně rychle přesouvat i pěšky. Cílem projektu je navrhnout a vytvořit program, který bude schopen člověka v rámci nějakého města dovést do cíle co nejefektivněji a to za využití hromadné dopravy a chůze, přičemž cílem může být nejen zastávka, ale i třeba adresa nebo libovolné jiné místo.
Porovnání vlivu působení vložek do obuvi na deformaci klenby chodidla.
Ondřejka, Josef ; Majerčík, Petr (vedoucí práce) ; Vágner, Michal (oponent)
Název: Porovnání vlivu působení vložek do obuvi na deformace klenby chodidla Cíle práce: Cílem bakalářské práce je porovnat vliv dvou vybraných vložek do obuvi na deformace klenby chodidla. První z porovnávaných vložek do obuvi je vložka, která je běžnou výstrojní součástkou, druhou je speciálně tvarovaná vložka. Metoda: Bakalářská práce byla zpracována jako empirický kvantitativní výzkum observačního charakteru. Bylo otestováno 19 probandů. K měření bylo využito stélky pro měření tlaku PedarX. Měření probíhalo při chůzi rychlostí 5 km/h při použití dvou různých vložek do obuvi. Sledovanými hodnotami byla celková kontaktní plocha mezi chodidlem a vložkou do obuvi a maximální síla působící na chodidlo během krokového cyklu. Naměřené hodnoty byly vyhodnoceny pomocí Cohenova koeficientu. Výsledky byly porovnány se studiemi zabývajícími se vznikem deformací u klenby chodidla. Výsledky: Při použití speciální tvarované vložky došlo ve srovnání s vložkou, která je běžnou výstrojní součástkou, ke zvětšení celkové kontaktní plochy mezi chodidlem a vložkou do obuvi. Dále došlo ke snížení celkové maximální síly působící na chodidlo během krokového cyklu u obou chodidel. Zvětšení celkové kontaktní plochy a snížení celkové maximální síly působící na chodidlo během krokového cyklu vede k nižšímu riziku vzniku...
Vyhledávač spojení s využitím pěších přechodů
Jiráček, Zbyněk ; Babilon, Robert (vedoucí práce) ; Foniok, Jan (oponent)
Vyhledávání co nejrychlejší cesty mezi danými dvěma body je v dnešní uspěchané době poměrně užitečná věc. Vzhledem ke složitosti dopravních sítí ve větších městech je nějaký vyhledávač coby asistent téměř nezbytností. Typické programy tohoto zaměření příliš neřeší cesty mezi zastávkami a povolují pouze pěší přesuny mezi blízkými stanovišti za účelem přestupu. Mnoho lidí, nejvíce pak ti, kteří se v okolí příliš nevyznají, si však neuvědomí, že po městě se dá poměrně rychle přesouvat i pěšky. Cílem projektu je navrhnout a vytvořit program, který bude schopen člověka v rámci nějakého města dovést do cíle co nejefektivněji a to za využití hromadné dopravy a chůze, přičemž cílem může být nejen zastávka, ale i třeba adresa nebo libovolné jiné místo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.