Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza českého trhu pánské kosmetiky
Kašparová, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat nabídku a spotřební chování na trhu s pánskou kosmetikou v České republice s primárním zaměřením na podkategorii pánské pleťové kosmetiky. V rámci spotřebního chování je hlavním cílem zjistit motivace, které stojí za užíváním a neužíváním pánské pleťové kosmetiky v České republice a ověření stanovených hypotéz. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, historie pánské kosmetiky a charakteristika světového a evropského trhu s pánskou kosmetikou. Druhá část práce se soustředí na český trh s pánskou kosmetikou. Zde je nejprve uvedena obecná charakteristika trhu a dále se práce zaměřuje na analýzu nabídky na českém trhu pánské pleťové kosmetiky. Poslední část zjišťuje spotřební chování na trhu s pánskou kosmetikou a pánskou pleťovou kosmetikou v České republice. Pro analýzu spotřebního chování byla využita data databáze MML-TGI a vlastní dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.