Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nadměrná spotřeba jako antropologický problém
KUKLA LENCOVÁ, Jindra
Práce se zaměřuje na problematiku nadspotřeby ve vztahu k člověku a jeho důstojnosti. Cílem bakalářské práce je zmapovat a charakterizovat spotřební kulturu v jejích klíčových znacích a projevech a tematizovat problém nadspotřeby v souvislosti s hodnotou člověka a lidskou důstojností. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole jsou popsány základními pojmy souvisejícími se spotřební kulturou. Druhá kapitola pokračuje vybranými typickými projevy současné spotřební kultury. Třetí kapitola se zabývá faktorem nadměrné spotřeby ve vztahu k hodnotě člověka a lidské důstojnosti.
Vliv marketingu na konzumní společnost
Zelinka, Jan ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv marketingu a jeho jednotlivých nástrojů na konzumní společnost v globalizované ekonomice. Teoretická část je věnována příčinám vzniku konzumu, změnám hodnot spotřebitelů, globalizaci a vlivu příjmu na spotřebu. Dále práce popisuje marketing a vztah konzumu, spotřebitele a marketingu. Následuje výčet negativních a pozitivních vlivů marketingu na konzumní společnost. V praktické části se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření na téma konzum a vliv marketingu. Na konci lze nalézt odhad možného vývoje a závěr z celé práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.