Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modifikace podvozku letounu JA-400
Rakušan, Miroslav ; Vaněk, František (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a výpočet zatížení ostruhového podvozku letounu JA-400 dle předpisu UL 2 část I. – ULL a LTF UL. V První části je krátká rešerše, kde jsou uvedeny letouny s danými typy podvozku. Následně jsou porovnány požadavky předpisů UL 2 část I. – ULL a LTF UL se závěrem, podle kterého bude podvozek počítán. V další části je koncepční a konstrukční návrh podvozku včetně výpočtu a kontroly vybraných prvků. V poslední části je lehce nahlédnuto na možnosti zvýšení vztlaku tohoto letounu.
Přehled konstrukčních řešení ostruhového podvozku a jejich aplikace v praxi
Zlámal, Zbyněk ; Dubnický, Lukáš (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá charakteristikou ostruhových podvozků letadel. Společně s jejich geo-metrickým uspořádáním jsou zde rozebrány prvky stability okolo jednotlivých os při pohybu po dráze. Pro destabilizující prvky působící na letoun je proveden rozbor příčin jejich vzniku a soubor faktorů, kterými jsou ovlivňovány. Stejně je naloženo i s prvky, které naopak stabi-litu podporují. Následuje rozbor vývoje ostruhového přistávacího zařízení od počátku letec-tví do současnosti. Také je poukázáno i na experimentální konstrukce podvozků, jež měly stabilitu podvozků zvýšit. Na závěr jsou získané poznatky aplikovány na podvozek zvolené-ho letounu s následným zhodnocením a navržením úprav, které by jeho stabilitu kladně ovlivnily.
Modifikace podvozku letounu JA-400
Rakušan, Miroslav ; Vaněk, František (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a výpočet zatížení ostruhového podvozku letounu JA-400 dle předpisu UL 2 část I. – ULL a LTF UL. V První části je krátká rešerše, kde jsou uvedeny letouny s danými typy podvozku. Následně jsou porovnány požadavky předpisů UL 2 část I. – ULL a LTF UL se závěrem, podle kterého bude podvozek počítán. V další části je koncepční a konstrukční návrh podvozku včetně výpočtu a kontroly vybraných prvků. V poslední části je lehce nahlédnuto na možnosti zvýšení vztlaku tohoto letounu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.