Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Železniční most
Jirkovská, Eva ; Straka,, Bohumil (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a statickým posouzením ocelového železničního mostu s rozpětím 36,6 m. Most se nachází na dvoukolejní koridorové trati Košice - Púchov. Je tvořený dvěma svařovanými mostními konstrukcemi spojenými podélní dilatační spárou. Hlavní konstrukci tvoří čtyři plnostěnné nosníky uložené na ocelových kalotových ložiskách. Mostovka je horní s vanou pro kolejové lože, které je v místě mostu průběžné. Ztužení mostu je zabezpečeno kolejovým ložem a vodorovným a příčným příhradovým ztužením. Po obou stranách mostu vedou lávky pro pěší se šířkou 1,5 m.
Numerical study of thin HPC overlay for orthotropic bridge deck
Miarka, Petr ; Šimonová, Hana (oponent) ; Novák, Drahomír (oponent) ; Seitl, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce porovnává tři různé betonové směsi pro celkové ztužení ortotropní mostovky a zkoumá jejich vliv na redukci napětí ve zvoleném svarovém přípoji. Práce uvažuje se standartní zatěžovací situaci mostu, ale také situaci s přetížením mostu. Byla také provedena parametrová studie různých materiálových modelů použitého betonu pro zachycení vlivu napětí ve svarovém přípoji.
Železniční most
Jirkovská, Eva ; Straka,, Bohumil (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a statickým posouzením ocelového železničního mostu s rozpětím 36,6 m. Most se nachází na dvoukolejní koridorové trati Košice - Púchov. Je tvořený dvěma svařovanými mostními konstrukcemi spojenými podélní dilatační spárou. Hlavní konstrukci tvoří čtyři plnostěnné nosníky uložené na ocelových kalotových ložiskách. Mostovka je horní s vanou pro kolejové lože, které je v místě mostu průběžné. Ztužení mostu je zabezpečeno kolejovým ložem a vodorovným a příčným příhradovým ztužením. Po obou stranách mostu vedou lávky pro pěší se šířkou 1,5 m.
Numerical study of thin HPC overlay for orthotropic bridge deck
Miarka, Petr ; Šimonová, Hana (oponent) ; Novák, Drahomír (oponent) ; Seitl, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce porovnává tři různé betonové směsi pro celkové ztužení ortotropní mostovky a zkoumá jejich vliv na redukci napětí ve zvoleném svarovém přípoji. Práce uvažuje se standartní zatěžovací situaci mostu, ale také situaci s přetížením mostu. Byla také provedena parametrová studie různých materiálových modelů použitého betonu pro zachycení vlivu napětí ve svarovém přípoji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.