Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design of low-temperature asphalt mixtures
Líšková, Jana ; Zajíček, Jan (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
In this diplomatic work, the issue of low-temperature asphalts and binders for asphalt mixtures is solved. Diploma work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of diploma work, the purpose was to process a overview of technologies that allow the reduction of working temperature in the production and laying of asphalt mixtures. The purpose of the practical part was to comparison the functional parameters of two types of asphalt mixtures made in two variants, with the common asphalt binder and adding licomont into asphalt. Attention was given to stiffness, wheel drive tests and low temperature parameters.
Využití technologie pěnoasfaltu
Machel, Ondřej ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výrobou teplých asfaltových směsí s využitím technologie pěnoasfaltu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základním dělením konstrukcí vozovek s detailnějším zaměřením na tzv. teplé asfaltové směsi. Cílem praktické části bylo zjistit, zda se při snižování pracovní teploty zachovají funkční vlastnosti vyrobené asfaltové směsi. Byly vyrobeny dvě asfaltové směsi druhu ACO 11+ při pracovní teplotě 150 °C a snížené pracovní teplotě 130 °C. V rámci práce byly provedeny funkční zkoušky na vyrobených asfaltových směsích a empirické a funkční zkoušky na extrahovaných asfaltových pojivech. V závěru práce jsou výsledky provedených zkoušek vzájemně porovnány.
Asfaltové směsi se zpěněným asfaltem
Brtníková, Tereza ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na metody snižování pracovní teploty při výrobě asfaltové směsi a důvody, které k tomu výrobce vedou. Největší pozornost je věnována tzv. teplým asfaltovým směsím, především technologii pěnoasfaltu. V praktické části je popsán postup jednotlivých prováděných zkoušek na asfaltových směsích a znovuzískaných asfaltových pojivech. Zkoušky byly provedeny na 3 druzích směsi typu ACO 11+, kde jedna směs byla vyrobena při 160°C bez zpěnění asfaltového pojiva a zbylé dvě byly vyrobeny se zpěněným asfaltem, jedna při 160°C a druhá při 140°C. Výsledky byly následně porovnány.
Využití technologie pěnoasfaltu
Prídavková, Natália ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce bolo spracovať formou rešerše problematiku technológie penoasfaltu pri výrobe a pokládke asfaltových zmesí. Prvá kapitola je venovaná súvislostiam potrebným k pochopeniu problematike znižovania výrobných teplôt a využitia teplých asfaltových zmesí, predovšetkým penoasfaltu. Druhá kapitola je zameraná na objasnenie pojmu teplé asfaltové zmesi a vysvetľuje technológiu výroby penoasfaltu a vlastností asfaltovej peny. Predposledná a najrozsiahlejšia kapitola je prehľadom používaných komerčných produktov, postupov a skúseností s penoasfaltom v zahraničí, kde sú teplé technológie rozšírenejšie. Výsledky týchto štúdií dokazujú, že penoasfalt, ale aj iné druhy teplých asfaltových zmesí, sú ekologickejším ekvivalentom ku klasickým horúcim zmesiam. Posledná kapitola zhrňuje skúsenosti v Českej republike a legislatívu týkajúcu sa technológie penoasfaltu.
Design of low-temperature asphalt mixtures
Líšková, Jana ; Zajíček, Jan (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
In this diplomatic work, the issue of low-temperature asphalts and binders for asphalt mixtures is solved. Diploma work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of diploma work, the purpose was to process a overview of technologies that allow the reduction of working temperature in the production and laying of asphalt mixtures. The purpose of the practical part was to comparison the functional parameters of two types of asphalt mixtures made in two variants, with the common asphalt binder and adding licomont into asphalt. Attention was given to stiffness, wheel drive tests and low temperature parameters.
Asfaltové směsi se zpěněným asfaltem
Brtníková, Tereza ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na metody snižování pracovní teploty při výrobě asfaltové směsi a důvody, které k tomu výrobce vedou. Největší pozornost je věnována tzv. teplým asfaltovým směsím, především technologii pěnoasfaltu. V praktické části je popsán postup jednotlivých prováděných zkoušek na asfaltových směsích a znovuzískaných asfaltových pojivech. Zkoušky byly provedeny na 3 druzích směsi typu ACO 11+, kde jedna směs byla vyrobena při 160°C bez zpěnění asfaltového pojiva a zbylé dvě byly vyrobeny se zpěněným asfaltem, jedna při 160°C a druhá při 140°C. Výsledky byly následně porovnány.
Využití technologie pěnoasfaltu
Machel, Ondřej ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výrobou teplých asfaltových směsí s využitím technologie pěnoasfaltu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základním dělením konstrukcí vozovek s detailnějším zaměřením na tzv. teplé asfaltové směsi. Cílem praktické části bylo zjistit, zda se při snižování pracovní teploty zachovají funkční vlastnosti vyrobené asfaltové směsi. Byly vyrobeny dvě asfaltové směsi druhu ACO 11+ při pracovní teplotě 150 °C a snížené pracovní teplotě 130 °C. V rámci práce byly provedeny funkční zkoušky na vyrobených asfaltových směsích a empirické a funkční zkoušky na extrahovaných asfaltových pojivech. V závěru práce jsou výsledky provedených zkoušek vzájemně porovnány.
Využití technologie pěnoasfaltu
Prídavková, Natália ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce bolo spracovať formou rešerše problematiku technológie penoasfaltu pri výrobe a pokládke asfaltových zmesí. Prvá kapitola je venovaná súvislostiam potrebným k pochopeniu problematike znižovania výrobných teplôt a využitia teplých asfaltových zmesí, predovšetkým penoasfaltu. Druhá kapitola je zameraná na objasnenie pojmu teplé asfaltové zmesi a vysvetľuje technológiu výroby penoasfaltu a vlastností asfaltovej peny. Predposledná a najrozsiahlejšia kapitola je prehľadom používaných komerčných produktov, postupov a skúseností s penoasfaltom v zahraničí, kde sú teplé technológie rozšírenejšie. Výsledky týchto štúdií dokazujú, že penoasfalt, ale aj iné druhy teplých asfaltových zmesí, sú ekologickejším ekvivalentom ku klasickým horúcim zmesiam. Posledná kapitola zhrňuje skúsenosti v Českej republike a legislatívu týkajúcu sa technológie penoasfaltu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.