Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika online krizové intervence a poradenství na Lince bezpečí
Horáčková, Irena ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Sekot, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat a představit možné formy online pomoci v rámci organizací a sdružení, jež se zabývají telefonickou krizovou intervencí na území České republiky. Teoretická část vychází především z české odborné literatury, ale je doplněna i o poznatky z odborné literatury zahraniční, kdy na tomto základě jsou představena obecně témata krize, krizová intervence a pomoc, dále pak specifičtěji téma online komunikace a možnosti poskytování odborné pomoci prostřednictvím online komunikačních systémů. Jako součást práce je zmíněna i etická problematika práce s klientem a téma kvality poskytované služby. V praktické části nalezneme především srovnání poskytované online pomoci mezi vybranými organizacemi a s organizací Linka bezpečí. Výzkum byl uskutečněn na základě kvantitativních principů s využitím strukturovaného dotazníku a je zaměřen především na praktické fungování poskytované služby nebo služeb a dále pak na to, jakou povahu mají kontakty klienta při využití konkrétní služby.
Specifika online krizové intervence a poradenství na Lince bezpečí
Horáčková, Irena ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Sekot, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat a představit možné formy online pomoci v rámci organizací a sdružení, jež se zabývají telefonickou krizovou intervencí na území České republiky. Teoretická část vychází především z české odborné literatury, ale je doplněna i o poznatky z odborné literatury zahraniční, kdy na tomto základě jsou představena obecně témata krize, krizová intervence a pomoc, dále pak specifičtěji téma online komunikace a možnosti poskytování odborné pomoci prostřednictvím online komunikačních systémů. Jako součást práce je zmíněna i etická problematika práce s klientem a téma kvality poskytované služby. V praktické části nalezneme především srovnání poskytované online pomoci mezi vybranými organizacemi a s organizací Linka bezpečí. Výzkum byl uskutečněn na základě kvantitativních principů s využitím strukturovaného dotazníku a je zaměřen především na praktické fungování poskytované služby nebo služeb a dále pak na to, jakou povahu mají kontakty klienta při využití konkrétní služby.
Analýza nástrojů pro tvorbu dokumentace a nápovědy aplikací
Libík, Jakub ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Tato práce poskytuje základní přehled v oblasti dokumentace a nápovědy aplikací, předkládá návrh a srovnání nástrojů vhodných pro jejich tvorbu a nástin možností jejich využití. Je rozdělena do tří hlavních částí. První část seznamuje čtenáře s pojmem dokumentace, jejím účelem, jednotlivými druhy, strukturou a fázemi budování. Uvádí také rozdíly přístupu rigorózních a agilních metodik k její tvorbě a závěr je věnován pozici autora dokumentace a popisuje předpoklady pro úspěšné vykonávání role dokumentátora. Další kapitola se zabývá nápovědou aplikací, uvádí její účel a charakteristiky jednotlivých druhů. Dále jsou rozděleny prostředky, kterými je nápověda uskutečňována, a sice na grafické elementy, systémy nápovědy a Web help. Poslední, hlavní část, je věnována analýze nástrojů pro tvorbu dokumentace a nápovědy aplikací. Obsahuje popis postupu při analýze a vyhledávání nástrojů, jejich kategorizaci a kritéria použitá pro výběr nástrojů k hodnocení. U každého je uveden jeho obecný popis, základní parametry, přehled hlavní funkcionality, hodnocení možností využití a kombinace s dalšími nástroji. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a navržena oblast využití jednotlivých nástrojů. Práce by měla pomoci čtenáři při orientaci v dostupných nástrojích pro tvorbu dokumentace a nápovědy a poskytnout vodítko při výběru konkrétního řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.