Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Kopšíková, Monika
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování žen při on-line nakupování přírodní kosmetiky. Za využití výzkumných metod eye trackingu a řízeného hloubkového rozhovoru byly identifikovány faktory a motivy, které ovlivňují nákupní rozhodování. Pozornost byla věnována zejména zjišťování preferencí místa nákupu kosmetických produktů spolu s příčinami upřednostňování nákupu přírodní kosmetiky. Analýzou těchto faktorů byl dosažen cíl práce, kterým bylo navržení vhodných doporučení pro marketingovou komunikaci subjektů podnikajících na on-line trhu s přírodní kosmetikou.
Návrh elektronického obchodu pro firmu
Kalužík, Jakub ; Leder, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu elektronického obchodu a internetových stránek pro firmu, která se zabývá prodejem oděvů a sportovního příslušenství. Základem části bakalářské práce nazvané současný stav řešené problematiky je objasnění pojmů týkajících se elektronického obchodu. Další části se věnují stručné charakteristice firmy a analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotné řešení návrhu elektronického obchodu. Závěrečná část se zabývá zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.