Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky
Solnický, Vojtěch ; Löster, Tomáš (vedoucí práce) ; Šimpach, Ondřej (oponent)
V práci je zkoumána časová řada návštěvnosti webové stránky, pomocí krabičkových a spojnicových grafů. Na organické návštěvnosti, což je část celkové návštěvnosti, je proveden F-test sezónnosti, který sezónnost prokazuje, následně je tato časová řada od sezónnosti očištěna pomocí metody X-13 ARIMA. Dále je zkoumán vliv investic do offline reklamy na organickou návštěvnost. Pomocí Dickey-Fulerova testu je zjištěno, že časové řady jsou stacionární, pro zkoumání závislosti je použit ADL model. Výsledný model je následně otestován na přítomnost heteroskedasticity ARCH testem, na autokorelaci Breusch-Gofreyho testem a normální rozdělení reziduí Jarque-Bera testem. Model prokazuje závislost organické návštěvnosti na investicích do televizní reklamy ve stejném období a organické návštěvnosti v předchozím měsíci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.