Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
CHLUMÁKOVÁ, Ivana
Cílem práce je analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Pro svou práci jsem si vybrala konkrétně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o. s. a jeho pobočku v Českých Budějovicích - Spotřebitelské informační centrum České Budějovice.
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
ŠVARCOVÁ, Petra
Nestátní neziskové organizace pomáhají. Pomáhají nám všem. My všichni jsme spotřebitelé. Jejich aktivity jsou velmi záslužné a potřebné. Je velice důležité o těchto organizacích vědět, znát je, protože pomáhají efektivně. Marketingová komunikace jim tak může pomoci, aby se staly známějšími.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.