Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.