Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.
Analýza a zavedení systému řízení jakosti v oblasti výchovy a vzdělávání
ŠÍMOVÁ, Hana
Analýza systému managementu kvality a zavedení systému řízení jakosti v oblasti školství. Navrhnout metodiku postupu a praktické ověření jednotlivých kroků metodiky, včetně analýzy, zda otázka managementu jakosti je smysluplná i v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.