Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocenění podniku Kofola, a.s.
Pustaj, Marek ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat ocenění společnosti Kofola a.s. k 1. 5. 2014 s pomocí veřejně dostupných dat a zdrojů. Účelem ocenění je zjištění tržní hodnoty netto pro běžného zájemce o koupi podniku, který má možnost diverzifikace portfolia. V teoretické části práce se věnuji obecným východiskům oceňování podniku, základním pojmům a metodám a nakonec také, s ohledem na část praktickou, doporučenému postupu při oceňování se zaměřím na metodu DCF entity. V praktické části dojde na představení podniku, je zde zpracována strategická a finanční analýza, jejichž hlavním účelem je potvrzení potenciálu podniku pro uplatnění principu going concern, za jeho přijetí je následně sestaven finanční plán na základě generátorů hodnoty a v závěrečné kapitole je přistoupeno k výpočtu tržní hodnoty podniku pomocí metody DCF entity.
Finanční analýza společností zabývajících se výrobou nealkoholických nápojů
Kotková, Tereza ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Dufková, Eva (oponent)
Daná diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu devíti nejvýznamnějších společností, jeţ se zabývají výrobou nealkoholických nápojů v České republice. Většina z nich jsou dceřiné společnosti nadnárodních korporací. V práci zpracovávám prostorové šetření tohoto oboru, a to v letech 2008 a 2009. Nejdříve jsem vymezila metodiku, ve které jsem prostorové šetření prováděla, konkrétně Spider analýzu. V další části bylo vhodné lehce nastínit obor mého zájmu jako celku, tedy výrobu nealkoholických nápojů. V samotné analýze jsem porovnávala roky 2008 a 2009, jak se hodnoty ukazatelů u jednotlivých podniků změnily v čase, ale také konkurenceschopnost jednotlivých podniků v roce 2009. Závěrečné shrnutí tvoří souhrnná tabulka a komentář k tomu, jak jednotlivé podniky ve Spider analýze obstály.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.