Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv marketingu na konzumní společnost
Zelinka, Jan ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv marketingu a jeho jednotlivých nástrojů na konzumní společnost v globalizované ekonomice. Teoretická část je věnována příčinám vzniku konzumu, změnám hodnot spotřebitelů, globalizaci a vlivu příjmu na spotřebu. Dále práce popisuje marketing a vztah konzumu, spotřebitele a marketingu. Následuje výčet negativních a pozitivních vlivů marketingu na konzumní společnost. V praktické části se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření na téma konzum a vliv marketingu. Na konci lze nalézt odhad možného vývoje a závěr z celé práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.