Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Negativa vstupu ICT do výchovy a vzdělávání
Kučera, Martin ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou negativních vlivů informačních a komunikačních technologií souvisejících s výchovou a vzděláváním. Prezentovány jsou negativní dopady v oblasti zdravotní a sociální, které se vyznačují častým výskytem nebo závažností. Důraz je v práci kladen na kognitivní funkce, především soustředění a paměť. Podrobně jsou zkoumány negativní efekty, které mohou mít za následek zhoršení schopnosti učení žáků. Jsou identifikovány možné situace použití a aspekty ICT, které mají tato negativní působení. Téma je rozvíjeno o možná opatření, která lze využít k prevenci, zmírnění nebo odstranění některých z těchto vlivů. Pomocí empirické části jsou ověřeny některé prezentované negativní dopady informačních a komunikačních technologií související převážně se školní efektivitou žáků a jsou určeny další možnosti k redukci těchto dopadů.
Negativa vstupu ICT do výchovy a vzdělávání
Kučera, Martin ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou negativních vlivů informačních a komunikačních technologií souvisejících s výchovou a vzděláváním. Prezentovány jsou negativní dopady v oblasti zdravotní a sociální, které se vyznačují častým výskytem nebo závažností. Důraz je v práci kladen na kognitivní funkce, především soustředění a paměť. Podrobně jsou zkoumány negativní efekty, které mohou mít za následek zhoršení schopnosti učení žáků. Jsou identifikovány možné situace použití a aspekty ICT, které mají tato negativní působení. Téma je rozvíjeno o možná opatření, která lze využít k prevenci, zmírnění nebo odstranění některých z těchto vlivů. Pomocí empirické části jsou ověřeny některé prezentované negativní dopady informačních a komunikačních technologií související převážně se školní efektivitou žáků a jsou určeny další možnosti k redukci těchto dopadů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.