Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
MEDEK, Josef
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců. A to je konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin. Práce je součástí výzkumného záměru Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity MSM 0652104020. V první části této práce jsou shrnuty teoretické informace o ekologickém zemědělství a trhu s biopotravin. Praktická část se opírá o dotazníkové šetření a analýzu nabídkových listů. Dotazníky byly rozeslány vedením obchodních řetězců, které operují v rámci Jihočeského kraje a do své nabídky zahrnují biopotraviny. Z nabídkových listů byly analyzovány jednotlivé bio komodity a na jejich základě určeny obchodní řetězce tzv. {\clqq}dobré praxe``. Nejlepší nabídku biopotravin vykazují řetězce Interspar a Terno. Obchodní řetězce prozatím nemají významný zájem odebírat bioprodukty z Jižních Čech. Důvodem je skutečnost, že pracují v celorepublikovém záběru. Všechny oslovené obchodní řetězce očekávají mírnou dynamiku rozvoje trhu s biopotravinami. V závěru práce jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení prodeje biopotravin v obchodních řetězcích (SWOT analýza).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.