Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání revenue managementu klasických a nízkonákladových leteckých společností
Černá, Eliška
Předmětem této bakalářské práce je komparace dvou modelů cenotvorby leteckých společností, a to klasického a nízkonákladového modelu. První část práce je literární rešerše, kde jdou uvedené a vysvětlené důležité pojmy ohledně leteckých dopravců, doplňkových služeb, revenue managementu a jeho fungování. Další část je věnována trendové analýze cen letenek a rezervačních tříd v čase společností ČSA a Ryanair z nasbíraných dat pro vybrané destinace. Závěrem praktické části jsou zhodnoceny pozitiva a negativa klasické a nízkonákladové společnosti a je navrhnut hybridní model.
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Rázová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se na případu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě snaží ověřit fungování strategie modrého oceánu. Prostřednictvím analytických nástrojů a systémových rámců strategie modrého oceánu, konkrétně pomocí obrazu strategie, systémového rámce čtyř aktivních opatření a souřadnicové sítě, je dokázáno, že strategie představená leteckou společností Ryanair v 90. letech minulého století odpovídá strategii modrého oceánu. Prostřednictvím stejných nástrojů a komparací obchodních modelů trojice nízkonákladových leteckých společností je potvrzena i časová platnost strategie modrého oceánu v tomto případě. Fungování strategie modrého oceánu na příkladu nízkonákladové letecké přepravy v Evropě bylo ověřeno.
Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy
Nejezchlebová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy" zkoumá preference pasažérů v sektoru osobní letecké dopravy. Hlavním cílem práce je najít faktory, které zákazníky ovlivňují při výběru letecké společnosti a letenky samotné. Práce se zvláště zaměřuje na sektor nízkonákladového letectví. V první kapitole jsou vymezeny pojmy týkající se letecké dopravy a jsou zde charakterizovány jednotlivé typy leteckých společností. Druhá část je zaměřená na nízkonákladovou aerolinku Ryanair. Je zde specifikován obchodní model společnosti, marketing a změna pro-zákaznického přístupu v minulých letech. Závěrečná kapitola je věnována novým poznatkům, doporučením pro český trh a SWOT analýze společnosti Ryanair. Tato část byla zpracována na základě vlastního dotazníkového šetření.
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
Huňak, James ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Šilhán, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou nízkonákladové letecké dopravy a rozebírá charakteristiky evropských nízkonákladových leteckých společností. Obsahuje rozbor odlišností mezi nízkonákladovými a tradičními leteckými dopravci a vyjmenovává oblasti, ve kterých nízkorozpočtové aerolinie snižují své náklady. Také je uvedeno, na úkor kterých služeb nabízí nižší ceny letenek oproti tradičním dopravcům. V této práci je rovněž uvedena analýza vybrané relace, která srovnává ceny letenek a dalších poplatků jednotlivých leteckých společností. Zmíněny jsou i některé neúspěšné a ukončené projekty.
Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy
Götthans, Ondřej ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Koutná, Pavla (oponent)
Tématem této práce je Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy se zaměřením na Českou republiku. Uvádí nejdůležitější mezníky ve vývoji letectví a jeho současné postavení. Hlavní pozornost je věnována nízkonákladovým společnostem, jejich historii, obchodnímu modelu, výhodám/nevýhodám, současnému postavení a perspektivám dalšího vývoje v rámci české a evropské letecké dopravy v porovnání s klasickými leteckými společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.