Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv barev na nákupní rozhodování spotřebitele
Dreslerová, Nikola
Cílem diplomové práce je navrhnout metodiku pro používání barev v marketingu a tuto navrženou metodiku demonstrovat v praxi na konkrétních produktech grafického designu. K získání informací je využito dotazníkového šetření. Pro bližší zjištění chování lidí, jejich názorů a postojů je s částí respondentů vyplněn dotazník osobně s prostorem pro diskuzi. Výsledky šetření jsou statisticky a graficky zpracovány. Vlastí práce je věnována prezentaci výsledků marketingového výzkumu a návrhu metodiky pro používání barev. Navržená metodika je aplikována na konkrétní produkty grafického designu.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Doležalová, Jarmila (oponent)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.