Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití propagace ve vybrané firmě
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Bakalářská práce nese název Využití propagace ve vybrané společnosti. Vybraná společnost je výhradním importérem německé značky zemědělské techniky. Společnost se zabývá dovozem, prodejem a servisem zemědělské techniky. Cílem bakalářské práce je zhodnocení používaných reklamních/propagačních prostředků s ohledem na finanční náročnost a na základě získaných informací navrhnout případné změny. Bakalářská práce je rozdělena do několika částí. První částí je literární rešerše, která je teoretickým podkladem pro praktickou část. Informace v literární rešerši jsou čerpány z odborné literatury. V úvodu praktické části je představena vybraná společnost, dále jsou shromažďovány informace o propagaci firmy. Následuje analýza těchto získaných informací, jejich vyhodnocení a navržení změn pro zlepšení propagace.
Možnosti regionálního mediálního plánování
Kratochvíl, Oldřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Diplomová práce shrnuje aktuální poznatky z procesu mediálního plánování, přičemž klade důraz na využití teoretických poznatků pro praktický postup při rozhodování o propagaci regionálních firem. V praktické části jsou analyzovány konkrétní potenciální reklamní nosiče působící v regionu, Kraji Vysočina. Důraz je kladen na nalezení stejné jednotky zásahu nosiče vybraných cílových skupin. Výstupem diplomové práce je širší posouzení reklamního trhu Kraje Vysočina a doporučení postupu při výběru vhodného reklamního nosiče. Nejvýznamnějším přínosem je jednotná kvantifikace výsledků mediálních ukazatelů pro dosažení mediálních cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.