Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém řízení nákladů na kvalitu ve vybraném podniku
DVOŘÁKOVÁ, Vendula
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu systému řízení nákladů na kvalitu ve vybrané společnosti a návrhy na zlepšení tohoto systému. Pro svoji diplomovou práci jsem si vybrala společnost Ging, s.r.o. Teoretická část obsahuje základní informace o kvalitě, managementu kvality, koncepcích managementu a nákladech na kvalitu. Praktická část je primárně zaměřena na náklady na kvalitu zahrnující implementaci a udržování systému managementu kvality.
Systém řízení nákladů na kvalitu ve vybraném podniku
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Kvalita výrobků je největší konkurenční výhodou, které může podnik dosáhnout. Definice uvádí, že kvalita je stupeň splnění požadavků souborem inherentních charakteristik. V posledních letech význam kvality velice vzrostl - kvalita je rozhodujícím faktorem stabilního ekonomického růstu podniků, management kvality je nejdůležitějším ochranným faktorem před ztrátami trhů, kvalita je významným zdrojem úspor materiálů a energií, kvalita ovlivňuje makroekonomické ukazatele, kvalita je limitujícím faktorem tzv. trvale udržitelného rozvoje, kvalita a ochrana spotřebitele jsou spojité nádoby. Náklady na kvalitu jsou celkové výdaje vynaložené výrobcem, uživatelem a společností, spojené s kvalitou výrobku.
Management kvality ve vybrané organizaci
ZOULOVÁ, Nikola
Diplomová práce s názvem Management kvality ve vybrané organizaci je zaměřena na systém managementu kvality, jeho organizaci, řízení a rozvoj. Cílem této diplomové práce jsou předložené návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu systému managementu kvality v konkrétním podniku, které vycházejí z provedených analýz vybraných oblastí tohoto systému. Pro účely této práce byla zvolena společnost EBAS spol. s r.o., která se zabývá kovovýrobou a truhlářstvím. První část diplomové práce představuje literární přehled, který se zabývá základní terminologií z oblasti kvality, významem a přínosy aplikovaného systému managementu kvality a v neposlední řadě procesy a nástroji managementu kvality. Druhá část uplatňuje získané poznatky z oblasti managementu kvality v praxi a zabývá se analýzou vybraných oblastí zavedeného systému managementu kvality ve sledovaném podniku. Tato praktická část se například zabývá uplatňovanými procesy systému managementu kvality, dokumentovanými informacemi tohoto systému, systémem hodnocení dodavatelů či v neposlední řadě monitorováním a vyhodnocováním spokojenosti zákazníků. Na základě takto získaných poznatků jsou v závěru práce předkládány konkrétní návrhy, jejichž případná aplikace by vedla nejen k odstranění zjištěných nedostatků v oblasti managementu kvality, ale také k efektivnějšímu fungování jak samotného systému managementu kvality, tak i společnosti jako celku.
Proces řízení neshodných výrobků
KLÍMA, Martin
Cílem diplomové práce je analýza procesu řízení neshodných produktů a navržení opatření, která povedou ke zlepšení stávajícího stavu. V teoreticko metodologické části je představena historie kvality, dále moderní přístupy v řízení kvality, řízení neshodných produktů, metody užívané v oblasti prevence v automobilovém průmyslu a v neposlední řadě hodnocení nákladů na kvalitu. Aplikační část se věnuje analýze procesu řízení neshodných výrobků v konkrétním podniku, přičemž nosnou částí diplomové práce jsou návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu. Hlavním bodem v oblasti zlepšení je úprava procesu detekce konkrétního vadného výrobku, který představoval ve zkoumaném podniku značné finanční zatížení.
Řízení jakosti v podniku XYZ
Ševčík, Milan ; Myšková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na efektivní řízení ekonomiky kvality v mezinárodním podniku působícím v České republice, věnuje se standardnímu i modernímu pojetí řízení ekonomiky kvality a teoretické podstatě řízení nákladů souvisejících s kvalitou. Hlavním cílem této diplomové práce je definování, výběr a implementace optimálního modelu monitorování nákladů souvisejících s kvalitou, pro konkrétní společnost. V rámci implementace vybraného modelu monitorování, před započetím samotné realizace, bude zpracován projektový plán, včetně detailní analýzy rizik náležících jednotlivým fázím realizace projektu. Dalším krokem v aplikaci projektu, bude definování příslušných nákladových položek, které budou v následné fázi vyhodnoceny a optimalizovány.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce s názvem Systém řízení kvality ve vybraném podniku je analýza současné situace v systému řízení kvality a na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření na zlepšení tohoto systému. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost Motorpal, a. s., která je výhradním výrobcem vstřikovacích zařízení pro vznětové motory do nákladních automobilů, traktorů, lodí a stavebních strojů.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem kvality, významem kvality, faktorů ovlivňujících kvalitu, principy managementu kvality, ekonomikou kvality, kvalitou v předvýrobních etapách, plánováním kvality, nástroji kontroly kvality. Praktická část práce se především zaměřuje na náklady na kvalitu, se kterými má společnost největší problémy. Dále v praktické části diplomové práce je stručně popsána společnost, její historie, výrobní program a zákazníci společnosti, finanční situace podniku, procesy a systém řízení kvality v podniku.
Systém řízení nákladů na kvalitu ve vybraném podniku
TONDLOVÁ, Kateřina
Kvalita výrobků je největší konkurenční výhodou, které může podnik dosáhnout. Definice uvádí, že kvalita je stupeň splnění požadavků souborem inherentních charakteristik. V posledních letech význam kvality velice vzrostl - kvalita je rozhodujícím faktorem stabilního ekonomického růstu podniků, management kvality je nejdůležitějším ochranným faktorem před ztrátami trhů, kvalita je významným zdrojem úspor materiálů a energií, kvalita ovlivňuje makroekonomické ukazatele, kvalita je limitujícím faktorem tzv. trvale udržitelného rozvoje, kvalita a ochrana spotřebitele jsou spojité nádoby. Náklady na kvalitu jsou celkové výdaje vynaložené výrobcem, uživatelem a společností, spojené s kvalitou výrobku. Náklady spojené s kvalitou u výrobce se dělí do 4 základních skupin: náklady na prevenci, hodnocení, náklady na externí vady a interní vady.
Management kvality ve vybraném podniku
KLIMASOVÁ, Eva
Bakalářská práce je zaměřena na management kvality ve společnosti STAVCENT a.s.. Společnost vznikla v roce 1992 a je stavební firmou, která komplexně řeší a zajišťuje realizaci průmyslových, občanských a bytových staveb na území Jihočeského kraje. STAVCENT a.s. navazuje na dlouholetou tradici v oblasti výstavby a údržby objektů, začínající v roce 1950, kdy vznikaly komunální stavební podniky. Společnost si je vědoma zvyšujícího se tlaku na požadovanou jakost výrobků a služeb. Aby získala konkurenční výhodu v boji o zákazníka, zavedla v roce 2006 systém řízení kvality. Tento systém i nadále udržuje a inovuje. Díky certifikování tří systémů kvality, získala {\clqq}Zlatý certifikát``. U svých zákazníků se může pochlubit certifikátem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Z analýzy managementu kvality společnosti vyplynulo, že přístup k řízení kvality v oblasti managementu firmy je na vysoké úrovni. Důkazem je certifikát ČSN EN ISO 9001:2001. I přesto, že se společnost dále snaží zlepšovat poskytované služby a udržet si zákazníka, je jen proces neustálého zlepšování klíčovým předpokladem v boji o zákazníka na konkurenčním trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.