Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distanční praktická výuka elektrických strojů
Šelepa, Jan ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh praktické distanční výuky elektrických strojů. Skládá se ze tří částí, které jsou pro návrh nezbytně nutné. V první části se nalézá popis datových sítí využívaných ke komunikaci s virtuální laboratoří. Dále se nalézá výčet dostupného softwaru, vhodného pro danou problematiku. Jsou to programy schopné ovládat měřicí techniku, např. LabView, Control Web, TestPoint, ScopeWin a další. V druhé časti je uveden výběr měřené úlohy. Konkrétně měření účinnosti třífázového transformátoru. Toto měření bylo reálně provedeno a byly zpracovány výsledky do tabulek a grafu. V poslední části byla ze zpracovaných výsledků vytvořena funkční simulace měření za pomoci programu MS Excel. Dále byly vypočteny parametry náhradního schématu transformátoru, které odpovídají reálným hodnotám naměřených v laboratoři.
Distanční praktická výuka elektrických strojů
Šelepa, Jan ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh praktické distanční výuky elektrických strojů. Skládá se ze tří částí, které jsou pro návrh nezbytně nutné. V první části se nalézá popis datových sítí využívaných ke komunikaci s virtuální laboratoří. Dále se nalézá výčet dostupného softwaru, vhodného pro danou problematiku. Jsou to programy schopné ovládat měřicí techniku, např. LabView, Control Web, TestPoint, ScopeWin a další. V druhé časti je uveden výběr měřené úlohy. Konkrétně měření účinnosti třífázového transformátoru. Toto měření bylo reálně provedeno a byly zpracovány výsledky do tabulek a grafu. V poslední části byla ze zpracovaných výsledků vytvořena funkční simulace měření za pomoci programu MS Excel. Dále byly vypočteny parametry náhradního schématu transformátoru, které odpovídají reálným hodnotám naměřených v laboratoři.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.