Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb
Přikrylová, Michaela
Přikrylová, M. Mystery guest jako nástroj řízení kvality v podniku služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nástroje managementu kvality a zároveň techniku marketingového výzkumu zvaného mystery guest nebo také mystery shopping. Práce se dělí na dvě část, z nichž část teoretická je zaměřena na vysvětlení dané problematiky v oblasti marketing služeb a část praktická se následně zabývá aplikací získaných poznatků a jejich využití při řízení kvality služby a to konkrétně v podniku poskytujícím wellness služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.